شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست... شارژ مستقیم ایرانسل
لطفا توجه داشته باشید که شارژ مستقیم ایرانسل برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.
برای دریافت صورت‌حساب تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه خود اینجا کلیک کنید!
مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% شارژ مستقیم ایرانسل تخفیف! (ویژه مشترکین دائمی)
از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شارژ مستقیم ایرانسل
خبر، گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شارژ مستقیم ایرانسل شما!
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن شارژ مستقیم ایرانسل به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.
توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست شارژ مستقیم ایرانسل پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.
پیشخوان شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک شارژ مستقیم ایرانسل یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
آن شارژ مستقیم ایرانسل دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.
در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی شارژ مستقیم ایرانسل صفحه تلفن همراه خود بخوانید.
از طریق شارژ مستقیم ایرانسل پیامک
برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، شارژ مستقیم ایرانسل صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند ازشماره تلفن‌همراه شماره سریال سیم‌كارت شماره مدرک شناسایی
در صورتی که از قبل ثبت نام شارژ مستقیم ایرانسل کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پورتال کنترل شارژ مستقیم ایرانسل حساب اینترنتی و یا پیامک مشاهده کنند.
به لینک کنترل حساب شارژ مستقیم ایرانسل اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و شارژ مستقیم ایرانسل رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق شارژ مستقیم ایرانسل گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.
از شارژ مستقیم ایرانسل طریق وب سایت ایرانسل
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرید. شارژ مستقیم ایرانسل





:: برچسب‌ها: فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: